Honey Bunny: Rindunya Cikgu Syed
Welcome To My Official Blog. Go back Home OR +Follow me.

Rindunya Cikgu Syed
Saturday, 17 March 2012 | 4:59 pm | 0 honey
Assalamualaikum


Dah 2 tahun tak jumpa cikgu Syed.
Rindunya..
Kalau lah boleh bertemu sekali lagi.
Gambar di atas tu , ketika hari raya pada tahun 2011.
Cikgu Syed terpaksa berpindah ke sekolah di Bukit Kayu Hitam.
:(
Handsome x cikgu Syed?
Cikgu Syed pandai melukis , macam lukisan tu realiti.
Cuba tengok background dalam gambar tu , cikgu Syed lah yang lukis.
Kenangan2..
Sekarang , saya dah masuk ke sekolah menengah.
Selamat tinggal sekolah rendah.
Nak buat macam mana..memang ditakdirkan.
Bak kata orang lain ,
' Life Must Go On '
Nanti , masuk kolej/universiti pula.
Sampailah kita tamat pengajian.
Tamat ja , semua tu , bolehlah cari kerja & ....... (faham2 ja la).
:)

Tahun ni pula , cikgu Hafizah pindah.
Selamat tinggal , cikgu.
Sayang semua cikgu !

Ok la..setakat ini sahaja.
Assalamualaikum.
 




Older Post | Newer Post
Welcome

My name is Nur Farhana. Born on 05th June. Welcome To My Official Blog. Follow Please ~

TagBoard

Blog Archive


Followers